Acasă / Chestionar de Satisfacție Pacient

Chestionar de Satisfacție Pacient / Aparținător

Prin acest chestionar dorim să aflăm părerea dumneavoastră despre acest spital. În varianta fizică prezentă în recepția clinicii – Încercuiți răspunsurile alese, iar chestionarul completat îl depuneți la cutia: ”Sesizări, Reclamații, Chestionar”. În varianta Online – Vă rugăm să selectați / completați câmpurile prezente în această pagină. Pentru pacienții copii, fără discernământ sau comatoși completarea se va face de către aparținător, reprezentantul legal sau persoana desemnată de pacient.

Vă prezentăm analiza chestionarelor la următorul link – Analiză percepție servicii medicale

Acest chestionar este anonim și confidențial.

    1. În cadrul secției ați fost internat la

    2. Medicul curant a fost amabil cu dumneavoastră?

    3. Asistenta medicala a fost amabila cu dumneavoastră ?

    4. Sunteți mulțumit de calitatea informațiilor primite de la personalul medical?

    5. Ați fost însoțit de personal medico-sanitar la consultațiile interdisciplinare sau la investigații?

    6. Cum considerați ca este calitatea curățeniei din secție?

    7. Cum considerați că este calitatea lenjeriei, a pernelor, saltelelor si a celorlalte obiecte din spital pe perioada internării?

    8. Cum considerați ca este calitatea hranei și serviciului de distribuire?

    9. Va simțiți mulțumit de calitatea serviciilor în acest spital, astfel încât să vă reinternați tot aici, dacă veți avea nevoie sau să recomandați si altora acest spital? *

    10. Cum considerați că este calitatea îngrijirilor primite?

    11. Medicamentele care vi s-au administrat în spital au fost:

    12. Considerați că vi s-a respectat dreptul la confidențialitate pe parcursul spitalizării?

    13. Dacă nu, precizați de ce simțiți că vi s-a încălcat acest drept?

    14. Considerați că vi s-a respectat dreptul la informare asupra serviciilor primite pe parcursul spitalizării?

    15. Dacă nu, precizați de ce simțiți ca vi s-a încălcat acest drept?

    16. Considerați ca vi s-a respectat dreptul la intimitate pe parcursul spitalizării?

    17. Dacă nu, precizați de ce simțiți că vi s-a încălcat acest drept?

    18. Ce propuneri aveți în privința îmbunătățirii serviciilor furnizare de spital?

    Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și manipularea datelor dvs. de către Sanamed